Estaciones de interpretación interactivas y didáctica del patrimonio
Aproximación conceptual y tipología¿Qué son las estaciones de interpretación y los módulos didácticos interactivos?Con la intenci...
El patrimonio cultural al alcance de todos
La educación patrimonialPara Colom (1997, pp. 334-335) educación patrimonial es "el desarrollo educativo encaminado a la conservación ...
El proyecto Roma: inclusión en un centro de secundaria
El proyecto Roma es un proyecto de educación inclusiva impulsado y dirigido por el profesor Miguel López Melero, de la Universidad de M...
Los abecedarios
Estamos hechos de adjetivos, y de verbos, y de pronombres, y de preposiciones, y de adverbios... Mediante las palabras, nos atrevemos a i...
Lectura crítica i equitat de gènere a primària
Lectura crítica i equitat de gènere a primària María Trinidad Gómez Fundació Universitària San Gil (Colòmbia) ...
Materials a examen: Via Litterae
Via Litterae Es valora el projecte Via Litterae, un material que és més que una seqüència didàctica. Es tracta d’un amp...
Digues que sí a la robòtica
En aquest article d'opinió, M. Concepción Fernández Munín reflexiona sobre la necessitat d'incloure la robòtica com...
La nostra escola, un espai per a tothom
A l’escola Xarau garantim espais de treball i de relació segurs, de confiança, d’estímul per a tots i cadascun dels i...