Un planeta interdependiente y complejo. Interacciones entre los subsistemas terrestres
De las raíces griegas al enfoque sistémicoEn sus observaciones de la Naturaleza, los filósofos presocráticos griegos partieron del su...
Puget Sound Community School, o el dret a ser un mateix
Més que l’adquisició de continguts o el desenvolupament de determinades competències i habilitats, «el principal obje...
La mirada lenta
La reflexió sobre el temps en la societat actual ens remet a autors d'altres èpoques que ja feien referència a la idea de donar la dur...
Una imatge i mil paraules.
Un nou amic, un xic extravagant, ha arribat a læescola bressol Cuca Fera, de Tona (Barcelona). És amant dels viatges i cadascun dæells...
Un modelo para el funcionamiento del interior terrestre y su interacción con la superficie
Les imatges com a facilitadores de l’aprenentatge
Professors, estudiants i investigadors coincideixen a ressaltar la importància de les imatges en el procés educatiu, com a dispositius q...
A l’escola, és possible una educació lenta?
Com dèiem a la presentació d'aquest monogràfic, els dubtes, els debats i les reflexions que s'han produït a l'entorn de la proposta s...
I si pintem amb els peus?
El fet que els nens i les nenes pintin amb els peus a partir dels dos anys, constitueix una de les moltes maneres de gaudir dæuna activi...