Compartir per construir. Aprendre a valorar àlbums a cicle inicial.
L'aplicació d'una intervenció didàctica basada en l'acte de compartir percepcions, desconcerts i valoracions sobre àlbums illustrats ...
Estadística i combinatòria per al dia a dia de l’escola
En aquest article, us mostrem quatre activitats d’estadística i combinatòria que hem dut a terme a la nostra escola d’educac...
“Al cap i a la fi, estàvem escrivint la història». El paper dels lectors en la lectura de narr...
Els àlbums sense text mostren possibilitats i limitacions comunicatives de les narratives visuals. Els processos mentals com ara percebr...
Victoria Jiménez, Associació SIMROMI (dones gitanes). Si la mare canvia, tot canvia
És una Dona Gitana. Així, sí, amb majúscules. M’admira la força del seu discurs, la dignitat amb què p...
L’àlbum dins la narrativa visual.
Més sovint del que ens pensem, veure equival a saber. Per aquest motiu, des del segle XVII, s'insisteix en la conveniència d'illustrar ...
Es comenta a la Xarxa…
Una sola urgència per a l’educació a l’Estat espanyol : bons mestres i bones mestres!
Treball cooperatiu: una bona eina per atendre la diversitat a l’aula
L'autor destaca la importància del treball cooperatiu per atendre la diversitat a l'aula.