Com fer un préssec amb fang
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Danza implicada
Danza implicada Exploraciones de la historia corporal-emotiva Ángela Niebles Gutiérrez Universidad Austral de Chile La danza implicada es...
La literatura, quelcom més que un desig
L’objectiu d’aquest article és mostrar l’espai curricular que ocupa la formació literària inicial en el profess...
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
Triar la nostra pròpia aventura
Aquest article revisita la noció d’«alfabetització» i com aquesta es reconfigura en funció dels múltiple...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
La cartografía artística como lugar del pensar
La cartografía artística como lugar del pensar Espacios corporeizados y afectivos del aprender Sara Carrasco Segovia Universidad de Barce...
Llengua en les pràctiques de lectura, escriptura i oralitat
Un dels objectius d’una classe de llengua és augmentar el repertori de coneixements sobre un idioma particular i de saber fer en aquest i...