Mestres sense aula
En aquests temps de pandèmia han estat molts –i n’hi ha hagut de totes formes i colors– els sentiments, els patiments, les im...
«La màgia de la igualtat»
A continuació presentem una experiència didàctica coeducativa que va ser dissenyada i posada en pràctica amb xiquets i xiq...
Construir la ficció a l´aula virtual
Construir la ficció a l’aula virtual María Isabel Gracida Juárez Universitat Nacional Autònoma de Mèxic (UNAM) El prese...
Fam d’amics
Molts infants tenen fam d'amics: cada vegada més apàtics, estan tristos. L'amistat, a partir dels 2 anys, constitueix una estructura afe...
Problemes comuns de l´expressió oral (0-6 anys). Dificultats més habituals
Docència confinada: valorar el que és essencial
Docència confinada: valorar el que és essencial Redacció d’un episodi del Quixot Rosalía Delgado Girón Institut 9 de Sa...
Afavorir l´expressió oral espontània
Orientacions per identificar les dificultats d´expressar-se oralment