Gramàtica del text
El còmic: recorreguts didàctics entre la lectura i la producció
El còmic: recorreguts didàctics entre la lectura i la producció Gustavo Bombini, Sabrina Martín Universitat de Buenos Aires. Unive...
Josep Maria Rodés: «Quan el projecte és de tots, tothom l’aplica»
És el cap d’estudis de l’escola Guinardó, de Barcelona, una cooperativa de mestres que ha impulsat, al llarg de molts anys, ...
Ser i semblar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Parlar i escriure per aprendre gramàtica a secundària.
En aquest article, hi descrivim una experiència d'ensenyament gramatical portada a terme en una aula de quart d'ESO inspirada en les ide...
Educación ambiental y formación del profesorado
Educación ambiental y formación del profesorado Una experiencia con realidad aumentada como recurso didáctico Olga Moreno-Fernánde...
Ensenyament centrat en l’alumnat
La pedagogia centrada en l’alumnat és una perspectiva en la qual es fonamenta una part imprescindible del canvi que s’està p...
L’anglès per aprendre o aprendre anglès?
Com integrem l’anglès dins els diferents projectes d’escola o d’aula? Aconseguim que l’àrea d’anglè...