Educació científica: “És el temps que has perdut amb la rosa, el que la fa tan important”...
Aprendre ciència té a veure amb fer-la, i la fan persones. Pensar creativament aporta una amplitud d'enfocaments per resoldre problemes...
Aprendiendo a aprender música: la emoción como guía
¿Por qué aprender a aprender?En el contexto del grupo de trabajo tutelado para diseñar estas propuestas, en concreto las clases de did...
La autoestima es un karaoke
Ètica amb creativitat
Les societats líquides presenten reptes inèdits en el terreny de l'ètica, però també de la creativitat, especialment en l'àmbit edu...
En infantil nos comunicamos con las TAC
Motivación del proyectoLa escuela Virolai (Barcelona) está repartida en tres edificios independientes y alejados: dos de educación inf...
La perspectiva sociocultural de l'aprenentatge de llengües
La perspectiva sociocultural de l’aprenentatge de llengües Redescobrir, intervenir i implicar l’entorn lingüístic proper Xa...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
Projecte VincularXeducar
Projecte VincularXeducar Anna Gabaldà, Carme Sàez, Gemma Sàlvia Tobias VincularXeducar és un projecte comunitari que entén l&...