Ruta botànica pel GR-262
Generar situacions d’ensenyament-aprenentatge sota els principis de globalització, interdisciplinarietat, significativitat o funcionalita...
La màquina del temps. Un projecte interdisciplinari vertebrat des de l’educació física
Vertebrar des de l’orientació i des de les activitats artisticoexpressives és l’objectiu d’aquest projecte interdiscip...
La complexitat sintàctica en els textos escolars
Durant els anys escolars, el llenguatge es desenvolupa de manera important. L’ús d’estructures sintàctiques cada cop m&eacut...
La socialización y la creatividad, pilares de la educación
La socialización y la creatividad, pilares de la educación Cristian Olivé Peñas Profesor de lengua y literatura en secundaria en l...
Eliminar les barreres a l’aprenentatge i la participació escolar
Desplaçament actiu a l’escola com a projecte interdisciplinari
Presentem les línies generals d’un projecte interdisciplinari ideat per fomentar el desplaçament actiu (caminant o amb bicicleta) ...
L´ús de corpus lingüístics com a eina pedagògica
La lingüística de corpus és un enfocament metodològic per a l’estudi de les llengües. Per mitjà de la comp...
Pablo Martínez Cousinou: «Hi ha una gran necessitat d´ensenyar alfabetització visual a les es...
Pablo Martínez Cousinou és fotògraf, encara que la conversa que mantenim amb ell ens porta a parlar de periodisme, educació...