Marc Granell o la utilitat del que és inútil
Patricia Moragón Fandos, Adrián Ombuena Cabanes IES La Sénia de Paiporta. València L’objectiu d’aquesta experiènc...
Els treballs i els dies de l’aula
L’aprenentatge no sorgeix de la instrucció, sinó que els infants, a partir de la seva intersubjectivitat dins l’espai de la ...
Un taller como respuesta a problemas de aprendizaje
ContextoInstituto de enseñanza secundaria de la zona metropolitana de una gran ciudad de una comunidad con lengua propia, con una poblac...
¡Los ODS en acción!
Mestres que formen mestres: la formació dels tutors en el grau d’Educació Primària dual
Dins el grau d’Educació Primària dual a la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) de la Universitat...
Nadando entre nubes
Si entonces un niño llega hacia vosotros, si ríe, si tiene cabellos de oro, si no responde cuando se le interroga, adivinaréis quién ...
Animació a la lectura
Educar a través de les arts
A Catalunya la presència d’alumnat d’origen estranger als centres docents es caracteritza perquè mostra una àmplia di...