«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo
«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo María Paczkowski Reloba Instituto Martí Pous. Barcelona Facultad de ...
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad?
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad? Un compromiso social para la escuela, la educación y la educación p...
“Al cap i a la fi, estàvem escrivint la història». El paper dels lectors en la lectura de narr...
Els àlbums sense text mostren possibilitats i limitacions comunicatives de les narratives visuals. Els processos mentals com ara percebr...
Sostenibilitat dels projectes i dels equips. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
WEB: Enfocaments comunicatius
Aquesta pàgina està creada per Toni Solano, professor de llengua castellana i literatura de l´IES Bovalar de Castelló. La seva tasca ...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Frank: La increïble història d’una dictadura oblidada ABADÍA, X. Madrid. Dibbuks, 2018 La proposta de Ximo Abadia és molt en...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El meravellós país dels snergs WYKE-SMITH, E.A.; COSSANTELI, V. (trad.); CASTRILLÓN, M. (il·l.) Barcelona. La Galera, 2021 Aquesta...
Ara, més que mai, l´educació pública
Ara, més que mai, l’educació pública Rocío Anguita Martínez Dept. de Pedagogia. Facultat d’Educació i Trebal...