Cómo puntúan los alumnos de secundaria
No nos rendimos: caminamos
No nos rendimos: caminamos Joan Domènech Francesch Maestro «Experiencias anticipadoras», así denominaba Patrick Vivaret1 a las ini...
Segur que… «Ara és demà»?
El debat sobre l’educació continua encallat. El marge per tirar endavant una proposta o una altra no té prou consens. Una ll&agrav...
La socialización y la creatividad, pilares de la educación
La socialización y la creatividad, pilares de la educación Cristian Olivé Peñas Profesor de lengua y literatura en secundaria en l...
D´adoctrinaments, inquisicions i altres fal·làcies
En educació no hi ha res innocent, en la mesura en què, a les aules, no solament s’ensenya el coneixement legítim enunciat ...
Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...
Parvulario confinado, grupos burbuja y la infancia en el centro… de la tormenta
Parvulario confinado, grupos burbuja y la infancia en el centro… de la tormenta David Altimir Sans Maestro de la escuela Les Pinediques. ...
La necessitat d’una revolució metodològica i tecnològica