Parlar i escriure per aprendre gramàtica a secundària.
En aquest article, hi descrivim una experiència d'ensenyament gramatical portada a terme en una aula de quart d'ESO inspirada en les ide...
Parar l´orella, detenir la mirada, construir sentit
Parar l’orella, detenir la mirada, construir sentit Les bondats de l’àlbum il·lustrat per a l’educació literària...
TROBADESCONVOCATÒRIES
TROBADES Seminari «Nous currículums, nous horitzons» Diferents dates, 2022-2023 La Federació de Moviments de Renovació Pedag&...
Confinant drets
Confinant drets De la infància sense escola a la desescolarització de la infància Jaume Funes Psicòleg i educador No tenim escoles...
Educar per a la vida i per a la feina
Educar per a la vida i per a la feina Més enllà de l’educació per al treball Julio Rogero Anaya Mestre jubilat. MRP Escuela Abier...
Més enllà de la participació… més democràcia!
Més enllà de la participació… més democràcia! Marta Comas Sàbat Doctora en Sociologia de l’Educació, pr...
Juguem amb els tòpics literaris i avaluem un lapbook
Juguem amb els tòpics literaris i avaluem un lapbook Presentem dues activitats per treballar amb audiovisuals els tòpics literaris i les ...
El proyeto linguístico de centro
En aquest article es mostra la manera de gestionar i avaluar un projecte lingüístic de centre a l’institut Mirador del Genil (C&ogra...