El vídeo como vehículo de aprendizaje
Durante los últimos años, y sobre todo desde la aparición de portales como YouTube, el vídeo está más presente que nunca en nuestra...
Atenció multidisciplinària a joves vulnerables i en risc d´abandonament educatiu
En el present article s’hi descriu una proposta d’intervenció adreçada a joves vulnerables. Amb aquesta proposta es pret&eac...
Projectes amb servei a la comunitat
En aquest article d'opinió, Xus Martín, destaca algunes de les principals aportacions dels projectes amb servei a la comu...
“Un docent afecta emocionalment l’infant” Boris Cyrulnik
La resiliència s'ha definit com la capacitat per resisitir i refer-se davant les situacions traumàtiques. Capacitat que, com diu Cyruln...
Cocina en la escuela
Los talleres de cocina en la escuela no son únicamente un tiempo durante el cual se enseñan técnicas culinarias y estrategias para una...
Cinema, Holocaust i educació
Un procés com el de l’Holocaust, que desconcerta qui pretén estudiar-lo amb intensitat, ha arribat a constituir-se en un subg&egra...
Què pot demanar l´escola a la inspecció?
En aquest article d'opinió, Jesús Jiménez reflexiona sobre què li pot demanar l'escola a un inspector.
Projecte Intergeneracional. “Avi/àvia, aporta’ns a l’escola el teu saber”
El curs 2009-2010, per tal d'activar les relacions intergeneracionals, la FATEC va engegar el projecte «Avi/àvia, aporta'ns a l'escola ...