Cultura emprenedora a l’escola: L’experiència de Badalona
L'escola Planas i Casals participa, des del curs 2011-2012, en el projecte Cultura emprenedora a l'escola, promogut per la Diputació de ...
Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
Quins han de ser els requisits mínims de l´etapa 0-6?
Després de l’experiència viscuda arran de l’emergència sanitària provocada pel covid-19 que ha obligat a tanca...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
Transicions a la renovació pedagògica
La formació, una eina per a la innovació pedagògica
L'escola El Sol i la Lluna és un centre que fa poc que es va posar en funcionament. Va néixer el curs 2007-2008 amb el convenciment que...
Infància en situació de pandèmia i diferents escenaris familiars
Després d’uns quants mesos de neguit i d’incertesa estem en un escenari que requereix visibilitzar la infància i les seves v...
El lideratge educatiu: una oportunitat
Assumir el càrrec de la direcció del centre és una qüestió molt controvertida dins del nostre àmbit profession...