Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...
Compromís amb l’educació pública
Com podem motivar els adolescents a reconèixer el que realment és valuós a les seves vides
Com podem motivar els adolescents a reconèixer el que realment és valuós a les seves vides Noelia Humbría Parra La investigaci...
El mite de Procust o la insuportable obsessió per la uniformitat
Ana Murcia Asensio Directora de l’Equip d’Orientació Educativa de Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ L’altre di...
Llegir, parlar i escriure a tutoria
Llegir, parlar i escriure a tutoria Elisa Tormo Guevara Llegir, parlar, escoltar i escriure són habilitats essencials en el procés d’e...
La evidencia en la práctica: La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP). El fomento ...
L’assemblea a secundària
L’assemblea a secundària Cap a una aula comunitària com a projecte de democràcia real José Antonio Mérida Donoso Les pr...
Coordinació entre l’aula hospitalària i els centres educatius