L’ensenyament de l’oralitat a la classe de llengua
L’oralitat, la lectura i l’escriptura són pràctiques a partir de les quals el coneixement circula pel centre, alhora que s&o...
El Programa Socioeducatiu per la Recuperació de El Ingenio-El Puche: promovent sinèrgies educat...
L'article recull la construcció i el desenvolupament d'un programa comunitari en un barri perifèric d'Almeria, amb la intencionalitat d...
Material para el alumnado: Unos espías en la Edad Media
Carta per començar el curs
Comença el curs. Un alumne escriu una carta directa a una professora: «Què et sembla si arribem a un pacte?». Potser d&rsquo...
L’escriptura a l’escola primària: les veus del professorat
L’article mostra, a través d’entrevistes a docents, possibles camins de la didàctica de l’ensenyament de l’escri...
CEIP Margalida Florit: Construint el nostre projecte
El CEIP Margalida Florit és un centre relativament nou, que ha tingut l'oportunitat de començar de zero. Estava tot per fer i per decid...
Tafonomia a l´educació primària
Tafonomia a l’educació primària Una proposta basada en el mètode científic AADD L’aparició de les metodologies ac...
Inici de curs. Respostes saludables
Sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu....