Infància en situació de pandèmia i diferents escenaris familiars
Després d’uns quants mesos de neguit i d’incertesa estem en un escenari que requereix visibilitzar la infància i les seves v...
Con los coles de la mano por la educación integral del niño en situación de enfermedad
«Aprèn a reciclar amb un robot a la classe!»
Al present article mostrem una activitat per treballar la programació bàsica de robots a primària basant-nos en l’ap...
Lectures augmentades: la flipped library o la biblioteca inversa a l’escola
«Quin llibre puc triar?», «Que m’agradarà, aquest?», «Com saps que és el millor?», «De q...
Una sola urgència per a l’educació a l’Estat espanyol : bons mestres i bones mestres!
Suport entre iguals per fomentar l’aprenentatge
La implantació del programa CA/AC (Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar) al nostre centre ha comportat tot un repte de formació i...
Els vasos comunicants
La lectura i l'escriptura són vasos comunicants. En moments d'aplicació del programa L'impuls de la lectura, del Departament d'Ensenyam...
Creences i valors
Les creences i els valors, en íntima relació, s’assumeixen per «pluja fina» o a través «d’un impact...