Investigar sobre les llengües, reflexionar sobre la meva llengua
La materialización de una idea en obra artística
Punto de partidaHasta el año pasado en mi escuela se impartían créditos variables del área de visual y plástica. El volumen en el ar...
El treball a l'aula amb grups estables de convivència (II)
«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
La intercomprensió: una eina per potenciar el plurilingüisme
La millor manera de facilitar la comunicació entre comunitats de llengües diferents sense destruir la diversitat lingüística p...
Todos sumamos
En la Escuela Puig d'Agulles, en Corbera de Llobregat (Barcelona), tenemos la pretensión de desarrollar en nuestros alumnos y alumnas la...
El asesoramiento, ¿reto o necesidad?
El asesoramiento, ¿reto o necesidad? Pepi Torres Muchas escuelas están inmersas en procesos de transformación y mejora con el objetivo ...
Mirar el món amb els ulls de l´altra persona. El mapa d´empatia
El mapa d’empatia és un instrument útil per a l’orientació i la tutoria, aplicable en distintes situacions. Ens perme...