Falsos amics i intercomprensió lingüística
Els falsos amics solen ser percebuts com un parany en l’aprenentatge d’una llengua nova i com un fenomen que dificulta la comprensi&oacut...
“Hay que potenciar la escucha de los niños”
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
Taller de teatre fòrum a l´institut
Al present article hi mostrem una experiència que, basant-se en la metodologia de treball del teatre de l’oprimit i el teatre fòru...
L’espanyol com a llengua estrangera en contextos anglòfons
Els aprenents de llengües estrangeres utilitzen sovint la seva llengua nadiua i el coneixement que tenen d’altres idiomes com a punt de p...
Exprimiendo el dossier
¿Por qué CAMform?CAMform, CAMform¿Cómo es y cómo se utiliza CAMform?CAMformObjetivos: la autoevaluación en los objetivos promueve u...
Hacemos arte con los artistas locales
Hacemos arte con los artistas locales Beatriu Guardiola Deltell Este proyecto de innovación, que llevaremos a cabo por tercer año consecu...
Linares: 1875, un projecte interdisciplinari
Aquest article mostra un projecte didàctic interdisciplinari, interdepartamental, que implica tota la comunitat educativa i que perseguei...