L’educadora social en escoles de màxima complexitat
L’educadora social en escoles de màxima complexitat Sara Moreno Cerezo, Verònica Villar Coll, Mònica Cugat Pedrerol L’artic...
Plan Ceibal, un projecte de país. Una experiència amb les computadores XO
La integració de les tecnologies de la informació i la comunicació és una prioritat en la majoria de les polítiques educatives del m...
Los deberes escolares
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje Los deberes sirven de muy poco o nada en la educación primaria, poco o muy poco en la...
Recuperacions? Val més prevenir que curar
Els exàmens de recuperació s’haurien de fer al juny o al setembre? El professorat debat sobre la idoneïtat d’una &egrav...
Ens han ferit l’escola
Ens han ferit l’escola; l’escola de la diferència, l’escola on la paraula circula lliurement, l’escola de l’acord...
CEIP Margalida Florit: Construint el nostre projecte
El CEIP Margalida Florit és un centre relativament nou, que ha tingut l'oportunitat de començar de zero. Estava tot per fer i per decid...
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
El valor de la palabra
El valor de la palabra Iniciamos el año de la esperanza inmerso en un ambicioso plan de vacunación con prioridad para nuestra gente mayor...