Saber desconfiar para poder saber
Saber desconfiar para poder saber Cuando el adolescente deje la escuela, nos gustaría que no hubiera perdido las ganas de aprender, que s...
Ens demanen prou el parer?
Les autoritats educatives, i també, a un altre nivell, les direccions dels centres, els sindicats, etc., prenen sovint decisions o implem...
Una mirada sociològica a la infància d’avui
L’article aborda la situació de la infància envers el benestar social a partir d’una doble dimensió: la pobresa infan...
La qualitat dels mestres i les mestres defineix la qualitat de l´educació
Escoles i mestres vivim una forta pressió social. L’OCDE afirma: «La qualitat d’un sistema educatiu es basa en la qualitat de...
Tècniques assertives
L’assertivitat és una habilitat social que consisteix a manifestar de forma clara, franca i respectuosa les pròpies opinions, emoc...
Connectant amb nosaltres mateixos quan socialitzar no és possible
Connectant amb nosaltres mateixos quan socialitzar no és possible Manuel Vivas Fernández L’adolescència és una etapa clau pe...
Saber desconfiar per poder saber
Saber desconfiar per poder saber Ens agradaria que quan l’adolescent deixés l’escola no hagués perdut les ganes d’aprendre...
Los equipos cooperativos fijos o estables: Una forma organizativa indispensable para el desarroll...