Encuentros
«Quina és la tònica?»
Pronunciació de les vocals e i o en posició àtona per a un nivell A2 Marta Bartolí Rigol Consorci per a la Normalització Ling...
Los deberes escolares
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje Los deberes sirven de muy poco o nada en la educación primaria, poco o muy poco en la...
No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA El gust per la lectura a través de la redacció d’un llibre Evidència aplicada Transformar el treball ...
La actividad del alumno como eje
El curs s’ha d’estructurar a partir de l’activitat de l’alumnat. Estructurar el procés formatiu al voltant de l’a...
Evaluar el proceso de impartición
L’avaluació retroalimenta el procés formatiu. Avaluem per saber què està passant i poder-hi intervenir. Forma part d...
Dels errors, se n’aprèn!
Aquest article s’ocupa de la correcció de produccions escrites, una tasca que requereix molt de temps i esforç i que, sovint, esde...