El trabajo colaborativo de los participantes
L’aprenentatge és un procés individual, interior, que requereix l’esforç de cada persona, però el treball col&...
Aprender haciendo
L’aprendre fent afavoreix un aprenentatge pràctic basat en l’acció. Els models de formació en línia han d&rsqu...
Acompanyar l’escriptura en l’educació a distància
L’aprenentatge de l’escriptura requereix un ensenyament planificat i sistemàtic en tots els nivells educatius. En aquest article, h...
La memoria afectiva com a clau per a la didàctica de la llengua i de la literatura
En aquest article, hi mostrem els beneficis de l’ús de la memòria afectiva com a punt de partida per a l’ensenyament de la l...
L’estratègia digital a l’Escola Doctor Alberich i Casas
L’estratègia digital a l’Escola Doctor Alberich i Casas Francesc Xavier Torrell i Cantero Com és que les tecnologies digitals ha...
Educació a l’era digital (i en temps de pandèmia)
El 14 de març de 2020 es va decretar l’estat d’alarma i el 16 de març del mateix any va començar l’assaig m&eac...
Què funciona a l´Institut Obert de Catalunya (IOC)
L’Institut Obert de Catalunya (IOC) gestiona la formació en línia dirigida a obtenir el títol de graduat en educació...
Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...