La generación de contenidos formativos
Aquests anys s’han vist fracassar algunes iniciatives d’e-learning, puntuals i fins i tot globals, per la dificultat que comporta la gene...
El trabajo colaborativo de los participantes
L’aprenentatge és un procés individual, interior, que requereix l’esforç de cada persona, però el treball col&...
La actividad del alumno como eje
El curs s’ha d’estructurar a partir de l’activitat de l’alumnat. Estructurar el procés formatiu al voltant de l’a...
Los agentes docentes y el trabajo colaborativo
De la taula de programació del curs en sorgirà el temari que s’haurà de desenvolupar: l’elaboració de contingu...
La formación como motor de cambios
Sovint es diu que hi ha molta formació i molt poc canvi. Això es deu al fet que gran part de la formació que es desenvolupa no re...
La secuencia formativa
Les bases per definir la seqüència formativa interna de cada unitat didàctica s’extreuen de les decisions preses en el dissen...
El diseño formativo
El disseny formatiu d’un programa és la resposta a una necessitat concreta de formació. És la fase prèvia a l’...
Una propuesta integral de e-learning
Organitzar una activitat formativa, que comprengui diferents nivells i diferents àrees del coneixement, fer-ho de manera continuada al ll...