Què ens ha ensenyat la pandèmia? És possible una nova ecologia de l´aprenentatge i de l´equi...
El confinament va fer que passéssim d’utilitzar el suport de les tecnologies a relacionar-nos entre nosaltres solament a través de...
Guió per reflexionar, propostes i disseny d’un pla de retrobament
La situació viscuda darrerament ha modificat la nostra manera de relacionar-nos amb l’entorn. Des del centre educatiu se’ns plantej...
Què funciona a l´Institut Obert de Catalunya (IOC)
L’Institut Obert de Catalunya (IOC) gestiona la formació en línia dirigida a obtenir el títol de graduat en educació...
Al setembre continuen sent adolescents… amb més vida adolescent
Entre la nova organització i les mesures de profilaxi, els equips sensibles concretaran com es pot educar ensenyant, reflexionant, imagin...
L´educació inclusiva en temps de covid-19
Davant de la complexa situació que viu el món acadèmic a causa del confinament i la manca de presencialitat per la covid-19, ens ...
Què en sobreviu de l´educació quan no hi ha escoles?
Què en sobreviu de l’educació quan el present es veu amenaçat davant de la impossibilitat d’acudir a les escoles? Qu&...
Educació a l’era digital (i en temps de pandèmia)
El 14 de març de 2020 es va decretar l’estat d’alarma i el 16 de març del mateix any va començar l’assaig m&eac...
Què et sembla que deu haver canviat en aquest començament de curs?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives de l'alumnat i el professorat sobre un tema d'actual...