Los juegos modificados y las modificaciones según el alumnado en el modelo comprensivo
El modelo de enseñanza para la comprensión de los juegos deportivos (Bunker, Thorpe y Almond, 1986) propone iniciar la enseñanza con s...
Fabriquem eines de sílex i farina d’aglans: Una mirada a la prehistòria
La tardor és l'estació per excellència per recollectar bolets, però a la comarca del Berguedà, com en d'altres, també hi trobem el ...
Plegar abans. Reflexions per al debat
El Departament d'Ensenyament ha convidat els instituts que ho desitgin a instaurar la jornada anomenada compactada, intensiva, seguida, c...
Fútbol gaélico
IntroducciónEl fútbol gaélico es un deporte de equipo originario de Irlanda, donde es el más popular junto con el hurling. Parece ser...
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad?
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad? Un compromiso social para la escuela, la educación y la educación p...
Ficció digital a l’escola, un tema de tothom
Al CEIP Fray Pablo de Colindres vam abordar un projecte de centre que té com a finalitat que el professorat esdevinguem mediadors cultura...
Poesia, veu i cos
Una experiència de poesia «infantil» contemporània amb professorat de primària Una pedagogia del que és po&egr...
Teatre, expressió i significació a l’aula
El projecte que us presentem té com a objectiu propiciar el foment de les competències comunicatives de l’alumnat a través ...