War, krieg, polemos, bellum…
Fer entendre a l’alumnat les emocions que experimenten les persones que han patit una guerra, que les comparteixin i que s’adonin de les ...
Claus per a la gestió de la convivència en el centre
Aprendre a viure amb la resta de la gent no solament constitueix una finalitat de l’educació, sinó també un dels reptes pri...
Taller d’economia
El projecte que presentem es refereix a l’aprenentatge de les matemàtiques i a la utilització que en pugui fer l’alumnat de ...
Material per a l’alumnat: Taller d’economia
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
Un pla d’equip entre alumnes i professors
La programació és un element fonamental de la nostra tasca docent. En aquest article, hi presentem l’experiència del col&mi...
De balenes i quissos
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
En territori amic: El llenguatge de l’espai a l’entrevista
La manera com se situen en l’espai les persones que participen en una entrevista dona informació no verbal sobre la relació que s&...