Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny!
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny! Rosa Gibert Moliner Mestra de l’escola Aneja (Segòvia) i membre del Grup de Mestres del ...
Patrimonis com a passatges connectius
En aquest article, s'hi comparteixen experiències i reflexions al voltant de l'educació patrimonial vinculada a escoles a nivell intern...
Un enfocament intercultural en educació patrimonial
La diversitat cultural que caracteritza la nostra societat es veu reflectida, entre altres aspectes, en el patrimoni cultural i artístic...
Aprendre més enllà de l’interior de l’escola
Aprendre més enllà de l’interior Mar Hurtado Parras Mestra de l’escola El Roure Gros. Santa Eulàlia de Riuprimer (Barcelona...
Trobades
Més enllaços. Bibliografia web de l’educació en patrimoni
El patrimoni té un fort component identitari. De la mateixa manera que els edificis dels museus representen les institucions que els ges...
Ressenya: Taller de teatro y danza
Els infants es poden divertir als museos
En aquest article, s'hi resumeixen les línies generals que caracteritzen els programes d'educació patrimonial a Europa i la implicació...