Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
Els microrelats
El desenvolupament de la capacitat de comprensió dels microrelats exigeix del lector la mobilització de diverses estratègies. L&r...
Jocs de festa: Circuits
Els jocs de festa es poden dur a terme en situacions diverses, però són força indicats per jugar-hi aquells dies en què es...
Cultura maker com a model d´aprenentatge servei
Una aula maker és un espai de creació en el qual l’alumnat disposa dels recursos i de l’equipament necessaris per realitzar ...
L’alquímia de les paraules encisadores
Els poetes, com els artistes del circ, fan malabarismes però sense pilotes, maces amb foc ni mocadors. Els poetes empren les paraules i l...
Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
Jocs cooperatius i abordatge positiu del conflicte
Teatre de pares i mares
L'escola Brasil, de Barcelona, situada a la perifèria de la ciutat, a tocar de Sant Adrià de Besós, ha organitzat un grup de teatre de...