Avaluar és millorar, no classificar
Notícies d’interès
EN LÍNI@: El SEP (suport escolar personalitzat) s’ha implantat a les escoles de Catalunya. Què ...
El SEP (suport escolar personalitzat) s'ha implantat a les escoles de Catalunya. Què en penses? És el tipus de suport adequat per a l'a...
Una política educativa basada en evidències
Una inveterada tradició, compartida per tots els governs, és que l'educació se subordina als objectius polítics, no al que funciona. ...
Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
Del relat curt, al text periodístic
Aprendre a llegir i a escriure és aprendre a utilitzar la llengua escrita perquè ens pugui ser útil. I el text literari ens perme...
Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
La comunicación del docente
Los estudios realizados en relación con este aspecto coinciden a la hora de afirmar que el impacto de un mensaje estrictamente verbal no...