Ràdio per democratitzar l’aula
A continuació, presentem una experiència basada en la utilització de la ràdio escolar com a eina per democratitzar l&rsquo...
War, krieg, polemos, bellum…
Fer entendre a l’alumnat les emocions que experimenten les persones que han patit una guerra, que les comparteixin i que s’adonin de les ...
Projecte A l’escola, cuinem plegats
L'experiència que es presenta a continuació és la realització de tallers de cuina i assessorament per a alumnat i famílies des de l'...
Treballem les emocions a l’escola
L'escola és el lloc idoni per treballar les emocions i els sentiments. Allí, els alumnes i les alumnes hi passen la majoria de les hore...
La comunicación del docente
Los estudios realizados en relación con este aspecto coinciden a la hora de afirmar que el impacto de un mensaje estrictamente verbal no...
Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Els microrelats
El desenvolupament de la capacitat de comprensió dels microrelats exigeix del lector la mobilització de diverses estratègies. L&r...
Mirar l’espai públic amb ulls d’infant
Com es fa efectiu el dret a la ciutat, en general, i a l’espai públic, en particular, des de l’òptica d’un infant? La ...