Ensenyar a escriure amb sentit
En aquest article s’hi explica com els nois i noies de cinquè de primària de l’escola Nostra Llar redacta, maqueta, il&middo...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
Aprendre a relaxar-se i a centrar l’atenció
La meditació és un mètode d’introspecció universal, que es troba en molts enfocaments espirituals i en uns altres ca...
El proyecto “Ciutat, territori, paisatge”: un recurso innovador para la educación del paisaje en...
El futuro de los paisajes ha sido un tema de preocupación del Consejo de Europa recogido en el Convenio europeo del paisaje (CEP), aprob...
De l’espora al miceli. Una proposta micològica per al cicle superior
A principi de curs, els infants van proposar de treballar els bolets. S'hi van engrescar, ja que, poc o molt, tothom en sabia una mica. E...
Conversar per comprendre
Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
Un microrelat darrere un quadre
La seqüència didàctica plantejada es basa en la lectura del microrelat sobre l’observació d’una obra pictò...