Jo, lector. Els relats de vida lectora en la construcció del subjecte didàctic
El present article proposa fer una revisió del relat de vida lectora quant a instrument d’investigació i formació en l&rsqu...
Estudio preliminar de las diferencias metodológicas en la enseñanza de deportes de equipo entre...
Deporte: yo creo que se debería inventar un juego en el que nadie ganara.(Jorge Luis Borges)juego, compite, normasSin embargo, la práct...
Llegir abans de primària a França… Què vol dir?
A França, ens sentim orgullosos de la nostra educació infantil. Per a bé o per a mal, pensem que és única i q...
Els portafolis digitals a la classe d’història
En el present article, s'hi explica una experiència de treball basada en la utilització del dossier d'aprenentatge com a eina didàctic...
Juguem els llibres.
Hem llegit: Un niu de formigues.
Acompanyant a dormir.
Acompanyar és un bonic procés que demana desig i presència. Podem ser presents físicament en un lloc sense desig, aleshores l'altra p...
Punto de partida
Els centres educatius estan davant el desafiament de capacitar-se per promocionar i donar suport a la participació i aprenentatge de tot ...