¡Motor en marcha!
LOMCE i neoliberalisme
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Cómo enseñar la ortografía
Grupo Perímetre
Recordando los primeros añosMe vine a vivir a Girona en octubre de 1982, como profesora de la Escuela de Magisterio, que entonces todav...
La formación inicial del profesorado y el prácticum de secundaria
Contexto y articulación del Máster de SecundariaLa formación inicial del profesorado de secundaria en España está regulada con cará...
El producte local com a base de l’emprenedoria
Quan, al setembre de 2010, vàrem assistir a un seminari de formació que parlava d'un projecte educatiu, Emprendre a l'escola, de seguid...
Quo Vadis, Popule? a l’aula
La construcció de coneixement científic del tres als dotze anys. Què en sabem?
En aquest article, s'hi exposen breument algunes de les aportacions recents que la psicologia del desenvolupament ha fet al problema de l...