Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Perfiles de consumo de drogas y variables asociadas
En les diverses recerques de «Drogues i escola» hem anat elaborant una tipologia d'adolescents consumidors de drogues amb cinc tipus: els...
Recomanacions de Bibliomèdia. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
Mosaico de sonidos: un proyecto para la inclusión a través de la música
El projecte Mosaic de sons va sorgir de l'Associació Espanyola d'Orquestres Simfòniques (AEOS), i va comptar amb l'aliança de Ple...
Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...
La introducció del pensament computacional a la nostra escola