Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
Temps d’escola, temps de vida.
El text pretén presentar una reflexió sobre l'ús del temps en l'àmbit educatiu, des de la convicció que educar és una activitat len...
Em transformo en un arbre…
El present article explica una proposta didàctica que s'ha treballat a les aules de la Facultat de Formació del Professorat de la Unive...
L’ofici del cos
L'escola infantil Aire Lliure, d'Alacant, fa una opció clara per escoltar els nens i les nenes i per incloure el món afectiu en la tasc...
¿De qué alumnado de mayor vulnerabilidad al riesgo y al maltrato hablamos?
Volem fer una referència especial a aquells grups d’alumnes que, per les seves condicions específiques o bé pels entorns fa...
La intervención educativa con el alumnado de altas capacidades
La intervenció educativa està considerada una de les parts més importants del procés d’ensenyament i aprenentatge, j...
Salir al espacio cercano
¿Sabías que las mujeres también…?
Introducción, justificación de la propuesta de trabajo y etapa a la que va dirigidaUna de las carencias de los materiales de aula y de ...