La recomanació de…
Àngels S. Amorós Professora a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Elx (Alacant. País Valencià) magelsa2@gmail.com QU...
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
El mite de Procust o la insuportable obsessió per la uniformitat
Ana Murcia Asensio Directora de l’Equip d’Orientació Educativa de Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ L’altre di...
Realidad virtual como herramienta de aprendizaje de personas con discapacidad intelectual
Les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) s'erigeixen en el present com a eines indispensables en els processos d'in...
Comenius
Llegir el món: un esforç amb plaer Un dels debats més abrandats al voltant de l’escola consisteix a oposar plaer i esforç a ...
Ricardo Domínguez: «Les arts plàstiques són molt més que els actes de retallar i enganxar de...
L’especialitat de Ricardo Domínguez són les arts, més concretament, les plàstiques. I és que aquest llicencia...
Protagonistes del nostre procés formatiu
En aquest article d'opinió, Iñaki Monge reflexiona sobre els processos de formació del professorat.
Currículum integrat: possibilitats diferents que dibuixen escenaris nous d´aprenentatge