La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP)
La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP) CONSIGNA DE LA EVIDENCIA El aprendizaje solo resulta de una enseñanza dirigida al n...
La recomanació de…
Àngels S. Amorós Professora a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Elx (Alacant. País Valencià) magelsa2@gmail.com QU...
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
El mite de Procust o la insuportable obsessió per la uniformitat
Ana Murcia Asensio Directora de l’Equip d’Orientació Educativa de Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ L’altre di...
Comenius
Llegir el món: un esforç amb plaer Un dels debats més abrandats al voltant de l’escola consisteix a oposar plaer i esforç a ...
Realidad virtual como herramienta de aprendizaje de personas con discapacidad intelectual
Les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) s'erigeixen en el present com a eines indispensables en els processos d'in...
Ricardo Domínguez: «Les arts plàstiques són molt més que els actes de retallar i enganxar de...
L’especialitat de Ricardo Domínguez són les arts, més concretament, les plàstiques. I és que aquest llicencia...
Protagonistes del nostre procés formatiu
En aquest article d'opinió, Iñaki Monge reflexiona sobre els processos de formació del professorat.