La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millora de l’educació. També tu, lectora, lector, que segueix...
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas En este artículo queremos aportar ideas para incluir aspectos relacionados con...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
Ciència ciutadana i aprenentatge servei
La ciència ciutadana implica la participació de gent no especialitzada en activitats de la recerca científica. La ciutadania col&...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
A Carles Capdevila
El 2 de juny, ens deixava Carles Capdevila, periodista, guionista, fundador del diari Ara, premi Marta Mata 2015 de l’Associació de Mestr...
El color blau
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Yincana desde la perspectiva de las inteligencias múltiples