Gestió dels indicadors per a una avaluació trans-formativa
L’avaluació de centre mitjançant els indicadors té una dimensió formativa per a la institució docent com a or...
Entre la llibertat i la rebel·lia dels adolescents
Atès que fomentar la lectura, en general, i gaudir de la literatura, en particular, són un repte al qual s’enfronten els adolescen...
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
Crecer juntos
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Proyecto globalizador en un centro educativo. Educación física interdisciplinar: juegos olímpi...
La ceguera literaria de la enseñanzaBorges cita una aporía china en la que se pide a tres invidentes que describan un caballo. El que h...
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...