¿Cómo se puede hacer?
En aquest capítol es presenten diverses experiències, recursos i estratègies existents i eficaces per connectar aprenentatge...
Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...
Ambients a primària, oportunitat per descobrir nous horitzons
El nostre objectiu és exposar la nostra experiència i la nostra motivació personal i professional en la creació, el sentit...
Escola, democràcia i transformació social
La finalitat d’una escola democràtica és la formació de ciutadanes i ciutadans crítics i participatius que ajudin a ...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
L’essència emocional
En aquest article d'opinió, Rosa Miralles reflexiona sobre la necessitat de prioritzar el benestar emocional per donar peu als aprene...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
Cacharreando, un projecte realitzat amb Makey Makey i Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...