Anton Semiónovitx Makàrenko
Anton Semiónovitx Makàrenko Un referent poètic tan imprescindible com evocador És fosc i més de dos-cents noiets, i algunes n...
Autoregulació a primer de primària
Autoregulació a primer de primària Maite de Miguel Sagardia En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulaci&...
Daniel Innerarity
«Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongación de la familia&#...
Aplicación: Biblioteca escolar, ¿para qué?
Biblioteca escolar, ¿para qué? Lectura, información y aprendizaje Asun Carballo Rodríguez Caminamos hacia una biblioteca para el a...
El museu de l’evolució i de les primeres civilitzacions
El museu de l’evolució i de les primeres civilitzacions Com podem fer evolucionar una educació de museu Diversos autors El projecte de...
Milena en cuestión
Benito Echeverría: «En ciertos círculos se sigue considerando a la FP vía de desagüe del sistema ...
¿Cómo te definirías? Una persona que trata de hacer lo que piensa, pensar lo que siente y sentir lo que hace. ¿Cuál serí...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge en entorns virtuals. Aprenem connectad@s: entorn virtu...
Evidència en la pràctica Aprenem connectad@s: entorn virtual d’aprenentatge Evidència aplicada a la pràctica Un entorn virtual dR...