Carlos Maxi Bárcena: «El meu secret per explicar les matemàtiques és servir-me d´exemples se...
Encara que sigui el primer cop que hi parlo, el cert és que no el veig per primera vegada. Els seus vídeos a TikTok han fet furor i han ...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Bee-bot per a l’aprenentatge de la numeració
Al llarg dels darrers anys s’ha introduït la robòtica com a recurs per ensenyar continguts relacionats amb les matemàtiques i...
La memòria activa
La discussió sobre l’ús de la memòria és un clàssic en educació. Fins a quin punt els avenços e...
Absentisme local enfront de mobilitat internacional
St. Mary’s, escola pública catòlica situada en un barri popular de Dublín, posseeix una doble realitat a les seves aules. D...
Uso de tiempos de la infancia y adolescencia
Las escuelas de verano, mucho más que formación del profesorado
La elección de contenidos por parte del alumnado