Som un centre acollidor?
Actuar com a centre acollidor és viure immers en una atmosfera que impregna totes les actuacions quotidianes de la vida acadèmica i que ...
L’educació a temps complet
Existeix algun tipus de jornada escolar que s’adapti millor a les necessitats educatives i socials d’avui? L’article proposa superar...
La infància i les famílies d’avui davant del repte d’educar
Aquest article pretén fomentar la reflexió sobre com és la infància dels nens i nenes del segle xxi. Debatem, intercanviem...
Parlem-ne!
Aquest article té com a finalitat oferir una proposta d'intervenció per desenvolupar la competència oral al cicle inicial. La lliguem ...
Ètica i formació docent
Bolonya, ser o no ser.
La evaluación en un modelo de escuela inclusiva
La filosofía inclusiva en el centro docenteSiguiendo las prescripciones europeas sobre inclusión educativa y atendiendo a la normativa ...
Ressenya: Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix
Ressenyes Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix FUNES, J. Barcelona. Eumo, 2019 Jaume Funes, conegut àmpliament en el secto...