Llegir i escriure amb esperit mironià
Joan Miró definia el seu treball com el d'un jardiner. Deia que cal madurar les idees, deixar passar el temps. Miró s'apassionava i man...
Algunos aspectos clave de la acogida
El nombre d'alumnes d'incorporació tardana va creixent de manera considerable i el que es presentava no fa molt com una situació puntual...
Marco de referencia
En aquest capítol es presenta el marc de referència d'una proposta de treball per afavorir el pas de l'aula d'acolliment a les clas...
El aprendizaje de la lengua o las lenguas de las sociedades de acogida
La manca de coneixements lingüístics ha demostrat ser una de les màximes limitacions per a la integració de la poblaci&...
Bibliografía consultada
«Els teus costums en la teva llengua»
El CEIP Pere Torrent, de Lloret de Mar, aprofita la participació en un certamen literari per treballar i aprofundir, de manera vivencial...
L’àlbum dins la narrativa visual.
Més sovint del que ens pensem, veure equival a saber. Per aquest motiu, des del segle XVII, s'insisteix en la conveniència d'illustrar ...
La didàctica de la llengua (les llengües) i la literatura.
L'objectiu de l'article és el de donar les idees clau que configuren la didàctica de la llengua i la literatura com un àmbit de coneix...