Halloween voices, encriptación sonora y mensaje sonoro
Se presentan dos actividades diseñadas para trabajar con aplicaciones informáticas de grabación y edición de audio en 5.º de primari...
A quina conclusió arribem? Aprendre a escriure conclusions
L’article descriu una experiència portada a terme a l’escola Lluçanès, de Prats de Lluçanès, on s&rsquo...
El model de seqüència didàctica vint anys després: Un model vàlid per ensenyar a aprendre i ...
El model de seqüència didàctica, en la formulació que se'n va fer al començament dels anys noranta, es revela com una proposta vàli...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
Volem acollir. A l’escola també?
Escola, espai d’acollida que, per definició, veu i viu en primera persona la por de la societat, i aquesta escull l’escola que vol....
Danza implicada