Gimcana des de la perspectiva de les intel·ligències múltiples
L’experiència que presentem s’emmarca dintre d’unes jornades culturals que tenien programades diverses activitats, entre les ...
El comportamiento no regulado: significado y causa
Aquest capítol mostra la importància del desenvolupament de competències i capacitats de regulació de la conducta en les r...
Once upon a time
Una de les competències de l’enfocament comunicatiu de la didàctica de les llengües estrangeres és l’expressi&oa...
Maneras de entender los comportamientos no regulados de los alumnos
La regulació del comportament és una capacitat clau per al desenvolupament de les relacions interpersonals a la vida. També ho &e...
Viatgers del món
A l’escola pública L’Univers, de Barcelona, hi ha un equip il·lusionat i obert a les situacions de canvi, que construeix un ...
El instituto como un espacio social de vida en común
Aquest capítol se centra en la necessitat de recuperar el sentiment de pertinença en un lloc comú, l’institut. Reflexionare...
Comunicar a l’escola, comunicar en la vida
Fer entrar la vida a l’aula o fer sortir l’aula a la vida és la millor manera d’ensenyar. Crear situacions que permetin que l...
Punto de partida
Els centres educatius es troben davant el desafiament de capacitar-se per a promocionar i donar suport a la participació i aprenentatge d...