Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
COMLIN-FIC: una nueva visión de la formación
Dialogar y convivir para crecer
Comunicación efectiva en el aula
Formació inicial i exercici professional docent: assoliments i reptes per al 2050
A partir de 2007 es va començar a implantar un nou model de formació inicial del professorat adaptat a l’Espai Europeu d’Edu...
Noves infàncies, noves dificultats
Davant la utilització de la tècnica de la fecundació in vitro i de la gran quantitat de parts prematurs, els avenços m&egr...
Jordi Baldrich, mestre discjòquei. «Aprendre a la discoteca»
Del text escrit a l’exposició oral
La pràctica d’escriptura que presentem aquí es va dur a terme durant el curs 2011-2012, com a continuïtat del treball iniciat...