Conflictes: treballem en cercle
Com podem resoldre conflictes més enllà de l’arbitratge o la sanció? I, fins i tot, podem anar més enllà de l...
Material per a l’alumnat: “Construïm una sínia”
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Construïm una sínia
Partir dels interessos de les criatures, tenir en compte què volen fer i què volen aprendre és una condició necessà...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Trabenco, ahir i avui
Trabenco significa «TRABajadores EN Cooperativa». El nostre col·legi públic va néixer el curs 1972-1973 en un barri o...
Dificultats de comportament: centrar-nos en els aspectes positius
Quan un alumne o una alumna ens crida l’atenció perquè mostra un comportament problemàtic, ens solem centrar en el que fa m...