La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Crónicas. Convocatoria. Encuentro. Webs
Tenir i ser sentit
El claustre de professorat del CEIP Fernández Vizarra se situa en una cultura professional on tot tingui i sigui sentit. Des de la reflex...
¿Cómo se escribe hidrógeno en alemán?
Obrint els espais a la participació de la comunitat
El present article relata un programa realitzat en un internat amb infants de primària a la ciutat de Puebla (Mèxic). Aquest projecte se...
Resolver problemas colaborativamente de forma virtual
Immigració, racisme, diversitat
Sempre m’he preguntat com era l’educació a Islàndia. La curiositat se’m despertà després del trencament ...
La popularización de la ciencia a través del cómic educativo
Partiendo del hecho de que las concepciones sobre la ciencia y la tecnología son uno de los principales obstáculos de la educación cie...