Aprenem cooperativament: una experiència a l´aula
L’article que us presentem a continuació és una reflexió sobre les vivències que ens ha aportat l’aprenentatge...
Sortida d´estudi al bosc de l´Isern
En aquest article, s’hi relata l’experiència realitzada amb alumnat de cicle superior de primària, consistent en un treball ...
La supressió de l’àrea de coneixement del medi a primària
L’aprovació de la LOMCE ha provocat una contradicció: enfront del caràcter integral i globalitzador de l’educaci&oacu...
Portaré els meus fills a l´escola d´Almoines
En el present article, hi explicitem a grans trets el treball diari de l’escola pública El Castell, d’Almoines, que s’inici&a...
Votem? És millor que cerquem el consens
El present article pretén exposar les pràctiques destacades com a participatives i democràtiques de l’escola Santa Cec&iacu...
LOMCE, participació i democràcia, alguna cosa nova?
La LOMCE és una proposta legislativa que incideix poc en l’estructura geneneral de participació dels centres heretada de les norma...
Tània Viña, estudiant de magisteri. Somiar, creure, veure
Recordeu què somiàvem quan érem a la facultat? Recordeu amb quina força desitjàvem canviar el món des de l&r...
La presència de les famílies a l’escola
A partir de l’article de Jordi Collet, «Famílies: estrangeres en un país anomenat escola», reproduïm algunes de l...